Entrance HRM Interim is een onafhankelijk interim- en adviesbureau dat sinds 1991 resultaatgericht adviseert en interim HR-functies vervult.
Entrance zet vaste medewerkers in en werkt daarnaast intensief samen met zelfstandig gevestigde interim HR-professionals. Sinds onze oprichting hebben wij een uitgebreid netwerk van gekwalificeerde project- en interim-managers opgebouwd.

We starten met het analyseren van de kern van de vraagstelling van de opdrachtgever. Tijdens deze intake verzamelen we relevante informatie over de taak- en doelstellingen en het profiel, en bespreken we met name de gewenste resultaten. Binnen één dag wordt deze analyse teruggekoppeld aan de opdrachtgever. Vervolgens gebruiken wij de verzamelde gegevens om kandidaten te informeren en te selecteren.

Geïnteresseerde en passende kandidaten nodigen we uit om te toetsen in hoeverre opdracht en opdrachtgever aansluiten bij hun ervaring, kennis en competenties. Gaat hij of zij ‘het verschil’ maken tijdens deze opdracht en is er sprake van een gedeelde visie op de opbouw en uitvoering van de opdracht?

Binnen vijf werkdagen worden de gegevens van beschikbare en passende kandidaten met de opdrachtgever besproken. Vervolgens plant de opdrachtgever op korte termijn gesprekken. Het hele traject wordt in de meeste gevallen binnen tien dagen afgerond.

Nadat de opdracht is gestart, beschrijft de interim HR-professional zijn of haar opdracht. Na twee tot drie weken wordt een eerste evaluatie gepland, waarbij inhoud en uitvoering van de opdracht alsook de samenwerking centraal staan. De schaduwmanager van Entrance is hierbij aanwezig.
Tijdens de opdracht is er regelmatig contact tussen het bureau en de interim HR-professional en de opdrachtgever. De schaduwmanager van Entrance begeleidt en ondersteunt de interim HR-professional waar nodig en evalueert de voortgang en de planning. Voorafgaand aan de afronding van de interim-opdracht vindt een gezamenlijke evaluatie plaats. Hier staan met name de kwaliteit, de resultaten en de borging centraal.